30.9.2012

Dust In The Wind

Will Ferrellin ylinäytelty käytännössä sama rooli elokuvasta toiseen ei oo tunnetusti oo kaikkien mieleen, mutta itse oon ollu fani SNL-ajoista alkaen. Leffauran huipentumana oon pitänyt suureellista klassikkoa: Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (josta on siis jatko-osa tulossa). Ainakin tähän asti.

Koska mä tykkään nauraa, ja olin eilen yksin kotona, katsoin pitkästä aikaa Old Schoolin, jossa Ferrellin rooli ei ole koko leffan kestoa ihan niin ylilyöty kuin yleensä, jolloin ne huippuhetketkin tuntuvat huikeammilta. Luke Wilson ja Vince Vaughn komppaavat aika kivasti tätä tietynlaisen brohuumorin mestariteosta. Vaikka olis varmaan ollu hienoa olla R&A -festareilla ja olin nähny tän aiemmin, nousi se hetkeksi ainakin silmiäavaavasti melkein jopa ikisuosikki Anchormanin rinnalle. Jo Will Ferrellin tulkitseman Kansas-klassikon vuoksi. Dust In The Wind.

2 kommenttia:

  1. Kai olet nähnyt Step Brothersin ja The Other Guysin? Ensimmäinen taisi nousta omaksi suosikiksi miehen elokuvista. Lähtee niin lapasesta kuin voi vain lähteä ja samalla tulee mahaa satuttavia vitsejä ihan hervottomalla tahdilla. Hyvää makua saa etsiä toden teolla.

    Jälkimmäisessä on ehkä vähän samaa vibaa, tosin huumori on paljon "randomimpaa". Kodittomien miesten auto-orgiat, nevö forget.

    VastaaPoista
  2. The Other Guys ei pudonnu mulle oikeen yhtään, Wahlberg pönötti liian vakavasti siinä jotensakin. Step Brothersin oon nähny joskus kauan sitten, muistaakseni ihan pidin, mut noin ylipäätään on aika huono muistikuva siitä. Pitää katsoo se uudestaan ku sitä on muutkin hehkuttaneet :D

    VastaaPoista