6.7.2010

Suihkukappaleet

Mä olen niitä ihmisiä, jotka katsovat asiakseen purkaa laulamispatoutumiaan suihkussa. Naapurit varmaan tietävätkin jo. Suihkussalaulajat ovat siitä hassuja, etteivät ajattele kenenkään kuulevan kiekumistaan. Se suihkun suhina häiritsee lähinnä omaa kuuloa, mikä tietysti luo suihkuttelijalle otollisen ympäristön - paremmin tunnettu myös illuusiona. Toisaalta, jos kokee ettei ääni kestä päivänvaloa, on suihku aika harmiton paikka laulamiseen. Kuvitelkaapa tilanne, jossa suihkussalaulajat jalkautuisivat kaduille, ohjelmatoimistoihin ja televisioon (vaikkapa Tartu biisikärpäseen ynnä muihin). Kestämätöntä?

Muutaman viime päivän aikana lattiakaivo ja minä olemme jakaneet hetkiä mm. seuraavien kappaleiden myötä - tänäänkään mun ääni ei riittänyt seuraaviin kappaleisiin. Jonkinlainen suihkussalaulamisen TOP-lista seuraa nyt siis.













Nyt levylautasella: Mystery Jets - Serotonin

2 kommenttia:

  1. miksei mulla tuu suihkussa mieleen laulaa kuin ehkä jotain sata salamaa ja aavan meren tuolla puolen? pitänee tän entryn innoittamana laajentaa repertuaaria, siis!

    ps. hauskaa, uusi blogituttavuus.

    VastaaPoista
  2. Hahah, kyllä mäkin laulan jotain Con Te Partiroa joskus niin huonosti, ettei mitään määrää.. Jahans, uusi blogituttavuus, toivottavasti hauskuutta riittää :) Ja hyviä musiikkihetkiä!

    ps. omasi oli myös hauska, uudehko tuttavuus.

    VastaaPoista